Напиши нова тема Отговори на тема  [ 88 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6
forumtools   forumtools
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 23 Фев 2011, 20:22 
Offline
Абсолютен маниак на ItalAuto
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 15:27
Мнения: 6577
Местоположение: София, Надежда Marea Weekend 1,6 AG Zenit
veni224 написа:
Не'й ли рано бре? bm.gif

Само алкохол ти е в главата. ag.gif

_________________
Фиат Ланча Алфа Ромео Fiat Lancia Alfa Romeo
Брава Браво Мареа Типо Пунто Купе Brava Bravo Marea Tipo Пунто Coupe, консултации, ремонт, италиански автомобили, тунинг, електроника, Палио, делта Форум

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 27 Апр 2011, 00:31 
Offline
Водач на МПС
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2010, 23:59
Мнения: 56
Автомобил: Lancia Lybra 2.4JTD 150k.c Intensa (2003
Ето и нещо а ла " Carl Zeiss " - заводско изпълнен bi-xenon ( една лампа за къси и дълги и лампата свети постоянно когато са пуснати фаровете ) . Няма закъсняване при паленето и няма проблем със светлинния клаксон . Ето и малко снимки ( извинявам се за лошото качество , но с телефон и набързо...... ) . Хубавото е че няма регулиране на фаровете ( сама си ги регулира при подаване на контакт , в зависимост от нивата на преден и заден мост ) .

п.п. : Не успях да ги кача тук , но ето линк .
http://img268.imageshack.us/g/dsc00667wc.jpg/

_________________
Lancia Lybra 2.4JTD 150k.c Intensa (2003 г.)

skype : koko_68


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 05 Май 2011, 14:03 
Offline
Фен на ItalAuto
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2008, 03:12
Мнения: 548
Местоположение: Пловдив
Sergo написа:
И аз съм с 4300к и на мокро и на сухо се вижда много по-добре, от колкото Osram Night Breaker.

Колега,този ксенон на типото от подписа ти ли е? H4-3 Bi Xenon ли е?Доволен ли си от фокуса на рефлекторните фарове и осветеността на пътя - на дълги има ли осветеност и пред колата,както е с халогенните крушки,на къси присетват ли ти често отсреща,че ги заспеляваш или с регулиране го няма този ефект?Гледах някъде клипчет ана типо с ксенон и си личеше много добра граница на края на светлините на къси - нещо което при много други рефлекторни фарове твърдят,че не се получава.
Спрял съм се точно на H4-3 Bi Xenon 4300К и ме интересува и как се представят крушките - на теория това би трябвало да е наи-доброто и за сухо време и за мъгла и за дъжд - напракрика всичко така ли е?
Просто не искам да остана разочарован от покупката.Сега съм с някакви доста бели халогенни крушки на Осрам(Silverstar-а ми изгоряха) и когато няма насрещно движение видимостта е супер,но при движение срещи някои с нерегулирани фарове или в дъжд няма никои.В такива ситуации,когато съм карал кола с ксенон положението е малко по-добре и то с 6000К,та ме интересува и при типото ли е така.
Благодаря предварително за отговора и се извинявам за многото въпроси,но просто парите не ги рина с лопата и искам да зная какво бих могъл да постигна - целта е комфортно шофиране - да виждам в гореописаните ситуации малко по-добре,да не ме изненадват разни Stealth пешеходци вечер и да ми изкарват акъла - такива работи.

_________________
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
http://www.bambuk-bg.hit.bg/


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 05 Май 2011, 17:47 
Offline
Водач на МПС
Аватар

Регистриран на: 07 Окт 2009, 09:41
Мнения: 149
Местоположение: DE
Na4ko написа:
...

Съжалявам колега, че ще те разочаровам, ксенона е на Marea-та, а Tipo-то стои смачкано в един гараж от 2г. dapriest и нямаше късмета да прогледне.

_________________
ex. Tipo 1.6 i.e DOHC
Marea Weekend HLX TD100

jetzt Nissan Primastar 1,9 dci


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 05 Май 2011, 20:03 
Offline
Фен на ItalAuto
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2008, 03:12
Мнения: 548
Местоположение: Пловдив
Sergo написа:
Na4ko написа:
...

Съжалявам колега, че ще те разочаровам, ксенона е на Marea-та, а Tipo-то стои смачкано в един гараж от 2г. dapriest и нямаше късмета да прогледне.

Е...нищо.
Даи малко информация все пак по другите въпроси - как се представя ксенон с тази температура и толкова ли е добър,колкото на теория?
Благодаря отново.

_________________
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
http://www.bambuk-bg.hit.bg/


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 09 Май 2011, 09:43 
Offline
Водач на МПС
Аватар

Регистриран на: 07 Окт 2009, 09:41
Мнения: 149
Местоположение: DE
Na4ko написа:
Даи малко информация все пак по другите въпроси - как се представя ксенон с тази температура и толкова ли е добър,колкото на теория?
Благодаря отново.

За разликата между Osram и Xenon на сухо е много по-добре, на мокро също се представя по-добре и вече не се губят когато се разминавам с навирени фарове. Относно мъглата немога да ти дам някакво конкретно мнение.
За сравнение с другите цветови температури немога да кажа нищо, има колеги във форума, които май са пробвали с 4300К и 6000К ако те споделят своето мнение. Аз лично избрах 4300К заради по-толия нюанс, по-близък до дневната светлина и по-големия светлинен поток 3200lm.

_________________
ex. Tipo 1.6 i.e DOHC
Marea Weekend HLX TD100

jetzt Nissan Primastar 1,9 dci


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 10 Май 2011, 02:09 
Offline
Фен на ItalAuto
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2008, 03:12
Мнения: 548
Местоположение: Пловдив
Sergo написа:
Na4ko написа:
Даи малко информация все пак по другите въпроси - как се представя ксенон с тази температура и толкова ли е добър,колкото на теория?
Благодаря отново.

За разликата между Osram и Xenon на сухо е много по-добре, на мокро също се представя по-добре и вече не се губят когато се разминавам с навирени фарове. Относно мъглата немога да ти дам някакво конкретно мнение.
За сравнение с другите цветови температури немога да кажа нищо, има колеги във форума, които май са пробвали с 4300К и 6000К ако те споделят своето мнение. Аз лично избрах 4300К заради по-толия нюанс, по-близък до дневната светлина и по-големия светлинен поток 3200lm.

Благодаря много ;)

_________________
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
http://www.bambuk-bg.hit.bg/


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 27 Май 2011, 14:16 
Offline
Фен на ItalAuto
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2008, 03:12
Мнения: 548
Местоположение: Пловдив
Такааа.....Автомобилът вече е оборудван с H4-3 BiXenon система,като за съжаление е 6000к,защото вариантът за 4300к беше да се поръча от и-беи,а продавачът с добра цена имаше кофти политика при дефектирала стока.Тук в България пак се намират наи-малко по 2-3 пъти по-скъпи от китаичетата,защото са уж по-качествени и реномирани...китаичета хахахах.
Първи впечатления - фаровете на Типо с новата маска ме учудиха с изключително добрата линия на светене,а още по-учудващо - не се наложи никакво регулиране,може би защото фокусното разстояние на ксеноновите крушки е различно и светят дори една идея по-близо пред колата,от халогенните.При тест на стена има ясно изразена линия на фаровете,такава,каквато съм виждал из нета предимно на коли с прожекторни фарове,а не с рефлектори и то непостижима от някои купешки китаиски прожектори.При шофиране срещу автомобил светлинният сноп е под нивото на неговите фарове и стига почти до тях при самото разминаване.
Четеики чуждестранни саитове из нета ми стана ясно,че за да има концентриран лъч,без отблясъци,при рефлекторни фарове има много необходими предпоставки.При Valeo-то някакси явно са постигнати на заводско ниво - фарът е от стария тип с оребрено стъкло,което се сочи,като плюс,а освен това вътре си има отразител/чадър които закрива горната част от крушките,предполагам,за светят по-ефективно дългите фарове,а оребреното стъкло спомага явно за пречупването на светлината така,че да се сведат до минимум отблясъците.
Някои коли с по-новия тип рефлекторни фарове засляпяват доста.
Китаиците пък на всички такива крушки слагат чадърчета отпред,по подобие на халогенните крушки,но по-голямо,каквито на H7 и H1 ксенон крушките не съм виждал.
Карах срещу Фиата на няколко пъти по осветен и неосветен път и фаровете не заслепяват - дразнещо става само ако се вгледаш в самия фар,защото светлината е все пак доста силна,макар и да не ти всети директно в очите.Карах и срещу и след други хора и не заслепяват фаровете.
От осветеността съм доволен,както споменах фокусът доиде така,че светлината пада по-близо пред колата и може би съм загубил 1-2-3 мерта,но ако ги вдигна нагоре няма да има вече как да се избегне заслепяването,а не искам да преча,както редовно ми пречат ма мен разни умници с навирени халоненни и ксенонови фарове.Би могло да се регулират фаровете да светят малко повече встрани,защото светлината е някакви доста по-концентрирана,но засега не съм ги пипал.
На дълги,както можете да се досетите,положението е трепач - светлината отново с никакъв случаи не отива по-надалеч от халогенните крушки,но е доста по силна.Има лека загуба на осветеността пред колата,но определено наличната светлина и там не е по-малка от при халогенните крушки.
Още при първия тест ме хвана една буря,та можах да тествам и на мокра настилна и неосветен път - видимостта е много добра,макар теоритично синият цвят да се поглъща при такива условия.На къси при наличие на повечно савои е малко кофти,защото осветеността пред колата е повече от добро,но заради отрязването не се вижда много надалеч и бързото шориране е лоша идея,но пук с халогенките при насрещно движение видимостта ми беше почти нула,така че....
Като цяло не съм доволен само от синеещия ефект за които толкова хора примират,резултат от компромиса,но евентуалната покупка на резервни крушки ще е на такива с 4300к или 5000к.

_________________
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
http://www.bambuk-bg.hit.bg/


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 27 Май 2011, 15:02 
Offline
Водач на МПС
Аватар

Регистриран на: 07 Окт 2009, 09:41
Мнения: 149
Местоположение: DE
Колега, да са ти честити и много безаварийни и осветени километри!

_________________
ex. Tipo 1.6 i.e DOHC
Marea Weekend HLX TD100

jetzt Nissan Primastar 1,9 dci


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 14 Юни 2011, 01:47 
Offline
Глобален модератор

Регистриран на: 21 Окт 2008, 22:55
Мнения: 2580
Na4ko написа:
Такааа.....Автомобилът вече е оборудван с H4-3 BiXenon система....

Един въпрос - с вграден в баластите контролер ли си или с външен?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 26 Юли 2011, 22:26 
Offline
Водач на МПС
Аватар

Регистриран на: 05 Май 2010, 11:23
Мнения: 196
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Marea Weekend jtd 110
@Na4ko- видя ли в какво състояние ти е "чадърчето" на крушката? В много случаи е матирало.
Аз съм виждал Брава с отрязани чадърчета да фокусира лъча както при прожекторен фар на Марея. При мъгла се представят добре- моите са 5000К. Пробвал съм с включени и изключени халогени- по-добре е с халогени в мъглата.А ония гъзари, дето заслепяват- не са си регулирали фаровете, а фаровете се водят "кристални".

_________________
Marea Weekend 1,9 JTD 110- еmzo power


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 19 Авг 2011, 14:40 
Offline
Фен на ItalAuto
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2008, 03:12
Мнения: 548
Местоположение: Пловдив
Rokambol написа:
Na4ko написа:
Такааа.....Автомобилът вече е оборудван с H4-3 BiXenon система....

Един въпрос - с вграден в баластите контролер ли си или с външен?

Контролерът е външен,а системата съвсем не е от скъпите,но засега си работи,дано не погине :)

_________________
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
http://www.bambuk-bg.hit.bg/


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: КСЕНОН ПИТАНЕ
UNREAD_POSTПубликувано на: 19 Авг 2011, 14:44 
Offline
Фен на ItalAuto
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2008, 03:12
Мнения: 548
Местоположение: Пловдив
dobrujanetza написа:
@Na4ko- видя ли в какво състояние ти е "чадърчето" на крушката? В много случаи е матирало.
Аз съм виждал Брава с отрязани чадърчета да фокусира лъча както при прожекторен фар на Марея. При мъгла се представят добре- моите са 5000К. Пробвал съм с включени и изключени халогени- по-добре е с халогени в мъглата.А ония гъзари, дето заслепяват- не са си регулирали фаровете, а фаровете се водят "кристални".

Не съм видял състоянието на чадърчето,защото за тази цел трябва да разглобя фара,а нямам желание да ги пипам въобще отвътре,понеже
рефлектори не мисля да чистя,за да не стане така,че да си търся после нови фарове - някои рефлектори се люпят.
Още не съм пробвал на мъгла как е,но до зимата има време :))

_________________
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
http://www.bambuk-bg.hit.bg/


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 88 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6



Кой е на линия

 

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта

 

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

 
Иди на:  

yukari
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2011 phpBB Group

Theme created by Talihim Yok and modded by G&T for ИТАЛАУТО Форум България
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов