Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
forumtools   forumtools
Автор Съобщение
 Заглавие: Бензинови дюзи
UNREAD_POSTПубликувано на: 21 Ное 2009, 19:07 
Offline
Водач на МПС
Аватар

Регистриран на: 27 Ное 2008, 00:25
Мнения: 56
Местоположение: Ямбол
Колеги,често се случва преди започване на зимния сезон да се сетим че колата ни е имала и бензинова система,даже някой иска да си е направи да работи на бензин както едно време.Тогава и идват проблеми за повечето съфорумци.Ще споделя личния си опит,от близо 1.5 години Темпрата я карам и паля само на газ.Резервоара е свален с надеждата като си намеря помпа за по-бързо.Помпа си намерих скоро след това обаче така и не се наканих да я монтирам.Наканих се най-сетне и почнах ама здравата да се ядосвам.Първо помпата която взех е втора употреба от катастрофирала кола,проверих я че работи и я потопих в бензин.Сега година по късно помпата не тръгна.Принудих се дая разглобя и зглобя на ново зада тръгне.Монтирах я и веднага нов проблем колата неще на бензин въпреки изправната помпа и налягане в рейката.Разбирасе дюзи са запушени.Тук е мястото да кажа че напомощ се притече ХИТ-КО и неговите момчета.Занесох му дюзите,между другото много имат ултразвукови вани но никой няма стенд за изпитване на дюзи какъвто има ХИТ-КО.И така вече имам нова помпа и нови дюзи ,появи се проблем при монтажа на дюзите протекоха от уплътненията,смених ги с нови.Колата заработи перфекно и тъкмо си мислех че вече се свърши с мъките и се почна едно неравномерно прихълцване на около 5-10 секунди веднъж(говоря за празен ход на мотора).
Съответно на газ този проблем го няма и се започна едно умуване защо и откъде е проблема.До отговора стигнах малко случайно и в същото време беше въпрос на време.Първо си проверих свещите имам си тестер едната нещо неми допадна
и за това ги смених всичките ,но проблема остана.Закачих я на Визата-всичко си е наред нама грешки.Няма да ви мъча повече оказа се че има пукната мембрана на регулатора на бензина,на същия на който му правех замерване и корекция на работата.През вакумния маркуч който управлява регулатора постъпва бензин в смукателния колектор и от там в следствие на нерегламентираното преобогатяване на сместа се получават тези претрисания.Първото което направих е да променя захранването на релето на горивната помпа,т.с да я управлявам от ключа на АГУ-то,защото ако се върти помпата ще ми вкарва бензин докато работи на газ.Сега съм на тема търсене на регулатор нещо втора употреба и на изгодна цена.
Поздрави и дано съм бил полезен с патилата си и на други колеги!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Бензинови дюзи
UNREAD_POSTПубликувано на: 21 Ное 2009, 19:28 
Offline
Абсолютен маниак на ItalAuto
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 15:27
Мнения: 6583
Местоположение: София, Надежда Marea Weekend 1,6 AG Zenit
Методите за справяне с даден проблем са винаги полезни. Още повече, ако са често срещани. ay.gif

_________________
Фиат Ланча Алфа Ромео Fiat Lancia Alfa Romeo
Брава Браво Мареа Типо Пунто Купе Brava Bravo Marea Tipo Пунто Coupe, консултации, ремонт, италиански автомобили, тунинг, електроника, Палио, делта Форум

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Бензинови дюзи
UNREAD_POSTПубликувано на: 08 Апр 2010, 00:02 
Offline
Водач на МПС
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2008, 10:18
Мнения: 149
Автомобил: Fiat Croma
Аз правя така.Винаги я паля на бензин, и ако е лятно време , минавам на газ след минута.Сменял съм този регулатор на налягането в рейката и го взех за 5лв. втора употреба от BMW но става с малка преработка. Помпата в резервоара не ми спира да върти и като е на газ , така е вече 9г.Дюзите си ги свалям и ги тръскам от ръждата и пак слагане , а преди това слагам добавка в бензина.Резервоара съм го чистил 2 пъти и на помпата гумения пръстен ми се разяде и го смених с текстолитова втулка и 2-3 гумени пръстена.Еее, трябва колата да се пали отвреме на време и на бензин,та когато свърши газта,да мина на бензин. [fc.gif] [fc.gif]

_________________
Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-MS6156.Процесор Пентиум 700МHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 384М/B,Bтори акумулатор и UPS.Принтер HP Deskjet F2180.
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Бензинови дюзи
UNREAD_POSTПубликувано на: 08 Апр 2010, 22:09 
Offline
Модератор

Регистриран на: 24 Окт 2008, 00:31
Мнения: 1861
Местоположение: Calgary, Canada
Автомобил: Chrysler Sebring 2.7
ivka-1 написа:
Аз правя така.Винаги я паля на бензин, и ако е лятно време , минавам на газ след минута.Сменял съм този регулатор на налягането в рейката и го взех за 5лв. втора употреба от BMW но става с малка преработка. Помпата в резервоара не ми спира да върти и като е на газ , така е вече 9г.Дюзите си ги свалям и ги тръскам от ръждата и пак слагане , а преди това слагам добавка в бензина.Резервоара съм го чистил 2 пъти и на помпата гумения пръстен ми се разяде и го смених с текстолитова втулка и 2-3 гумени пръстена.Еее, трябва колата да се пали отвреме на време и на бензин,та когато свърши газта,да мина на бензин. [fc.gif] [fc.gif]

Croma 2IE CHT 91г... - Колега, като чета по-горното оставам с впечатлението, че кромата ти е инжекцион. Което ме кара да се чудя какво е това CHT в подписа ти.

_________________
Chrysler Sebring 2.7 V6 '04


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Бензинови дюзи
UNREAD_POSTПубликувано на: 09 Апр 2010, 10:31 
Offline
Абсолютен маниак на ItalAuto
Аватар

Регистриран на: 14 Дек 2008, 23:48
Мнения: 5260
Местоположение: В изток в Младост до разкопките където търсят метрото
Автомобил: FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
това не е ли някакво ниво на оборудване icon_rolleyes

_________________
Детето в мен продълажва да си играе с кибрит, но – странно – вече иска и пура, и Chivas...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Бензинови дюзи
UNREAD_POSTПубликувано на: 10 Апр 2010, 12:46 
Offline
Модератор

Регистриран на: 24 Окт 2008, 00:31
Мнения: 1861
Местоположение: Calgary, Canada
Автомобил: Chrysler Sebring 2.7
SBANKOV написа:
това не е ли някакво ниво на оборудване icon_rolleyes

Не, не е.
CHT = Controlled High Turbulence. Това е малко странна система за смесообразуване, използване при двулитрови карбураторни двигатели на Крома. Входния колектор към всеки цилиндър се разделя на два отделни входни канала с различен диаметър. През малкия канал постърпва горивовъздушна смес на празен ход и преходни режими. Големият канал има отделна дроселна клапа, която се отваря заедно с движението на основните дроселни клапи на карбуратора. Това означава че клапите общо са шест на брой. Четирите допълнителни клапи са монтирани две по две на две оси, свързани с едно пластмасово съединителче, което понякога може да създаде странни проблеми при тези мотори.
Прикачени файлове:
cht.jpg
cht.jpg [ 84.41 KiB | Прегледано 986 пъти ]

_________________
Chrysler Sebring 2.7 V6 '04


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Бензинови дюзи
UNREAD_POSTПубликувано на: 12 Апр 2010, 22:01 
Offline
Водач на МПС
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2008, 10:18
Мнения: 149
Автомобил: Fiat Croma
Да .Пълен инжекцион е.


Прикачени файлове:
1234.jpg
1234.jpg [ 111.35 KiB | Прегледано 963 пъти ]

_________________
Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-MS6156.Процесор Пентиум 700МHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 384М/B,Bтори акумулатор и UPS.Принтер HP Deskjet F2180.
Изображение
Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 



Кой е на линия

 

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

 

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

 
Иди на:  

yukari
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2011 phpBB Group

Theme created by Talihim Yok and modded by G&T for ИТАЛАУТО Форум България
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов